lauantai 19. huhtikuuta 2008

Kevään hankinnat

Tänä keväänä laitan rahani näihin neljään ihanuuteen.

1. Pinkit tai nuden väriset korkokengät
- Pitkään catwalkoilta poissa pysynyt pinkki on tullut takaisin asusteisiin - ja minä olen koukussa. Mielestäni pinkillä on ihana säväyttää ja väri sopii upeasti varsinkin korkkareihin. Kuolaan Miu Miun pinkkien korkokenkien perään, mutta valitettavasti budjettini ei salli niiden ostoa :) Toinen sävy, jota olen ajatellut on nude. Sävy saisi jalkani näyttämään shortsien kanssa ihanan pitkiltä! Kuvassa pinkit Miu Miut ja nudet Jimmy Choot, jotka ovat tilattavissa net-a-porter.comista.







2. Korkeavyötäröiset shortsit
-
Korkeavyötäröiset pillit eivät ole minun juttuni enkä tunne oloani mukavaksi niissä. Shortsit, joissa on korkeavyötärö, kuitenkin haluaisin. Kokeilin Lindexissä ihania farkkushortseja, mutta valitettavasti pienin koko oli minulle hieman liian iso. Elloksen nettisivuilta pongasin tällaiset ja hintaa vain 30 euroa:





3. Iso kirjekuorilaukku

- Epäkäytännöllisiä, mutta yllättävän tilavia! Pidän kirjekuorilaukuista, koska ne on helppo yhdistää arki- ja bilevaatetukseen. Gina Tricotista löysin erittäin suuren käärmeennahkakuosisen kirjekuorilaukun, jossa tuli mukana pidempi hihna. Päivälaukusta suoraan iltalaukuksi! Asos.com on myös täynnä ihania kirjekuorilaukkuja, esimerkiksi tällaista olen katsellut:


Ja tässä Chloén Saskia-niminen ihanuus:





4. Leveälahkeiset farkut
- Kevään romanttinen hippimuoti ole minua hirveästi inspiroinut, enemmänkin olen ihastunut futuristisempaan ja siistimpään tyyliin. H&M:n A Tribute to Marimekko ei säväyttänyt enkä hirveästi pitänyt malliston väriskaalasta. Ainoastaan yhden kappaleen hippimuodista otan itselleni - aion radikaalisti jättää pillifarkut kaapin pohjalle (ainakin hetkeksi) ja ostaa 70-luvun tyyppiset leveälahkeiset farkut. H&M:ssä törmäsin tällaisiin ja rakastuin heti:




Ei kommentteja: